Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Nazwa produktu Grzałka cieczy chłodniczej 230V do Zetor 5211, Zetor 6211, Zetor 7211, elektryczna grzałka silnika montowana w bloku do podgrzewania płynu przed rozruchem; pasuje do ciągników serii UR I i UR III
Opis produktu Grzałka cieczy chłodniczej 230V stosowana w ciągnikach Zetor, umożliwiająca szybkie podgrzanie płynu chłodniczego w bloku silnika przed rozruchem w niskich temperaturach. Ułatwia uruchomienie jednostki napędowej, zmniejsza zużycie rozrusznika oraz poprawia smarowanie w pierwszych sekundach pracy. Solidna metalowa spirala grzejna i uszczelniana konstrukcja zapewniają długą żywotność.
Specyfikacja techniczna Napięcie zasilania: 230 V Typ montażu: wkręcana w gniazdo bloku silnika Materiał elementu grzejnego: stal odporna na wysoką temperaturę Zastosowanie: podgrzewanie cieczy chłodniczej przed rozruchem Uszczelnienie: gumowy pierścień dociskowy
Numery katalogowe (zamienniki): 69011730
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Zetor 5211–7745 (seria UR I) ciągniki Zetor 3320–7341 (seria UR III)
Zalety produktu (charakterystyka) – znacznie ułatwia rozruch zimnego silnika – szybkie nagrzewanie płynu chłodniczego – wysoka trwałość elementu grzejnego – zmniejsza zużycie akumulatora i rozrusznika – pełna zgodność montażowa z blokami silników Zetor
Porada serwisowa Przed montażem oczyść gniazdo grzałki w bloku. Po instalacji uzupełnij poziom płynu chłodniczego i sprawdź szczelność. Podłącz grzałkę na 30–60 minut przed planowanym rozruchem, unikaj pracy na sucho bez kontaktu z płynem.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – brak nagrzewania płynu mimo zasilania – wybicie zabezpieczenia instalacji – wyczuwalne przepalenie spirali grzejnej – wyciek płynu w okolicy gniazda montażowego
Skutki zaniedbania wymiany – trudny rozruch przy niskich temperaturach – zwiększone zużycie akumulatora i rozrusznika – podwyższone ryzyko uszkodzenia silnika przy suchym starcie – większe zużycie paliwa podczas zimnego rozruchu