• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.3kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: ZE24-108
  • Nr handlowy: 69011730
  • Kod EAN: 5906872126075
  • Drukuj
153,00 zł 124,39 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Nazwa produktu
Grzałka cieczy chłodniczej 230V do Zetor 5211, Zetor 6211, Zetor 7211, elektryczna grzałka silnika montowana w bloku do podgrzewania płynu przed rozruchem; pasuje do ciągników serii UR I i UR III

Opis produktu
Grzałka cieczy chłodniczej 230V stosowana w ciągnikach Zetor, umożliwiająca szybkie podgrzanie płynu chłodniczego w bloku silnika przed rozruchem w niskich temperaturach. Ułatwia uruchomienie jednostki napędowej, zmniejsza zużycie rozrusznika oraz poprawia smarowanie w pierwszych sekundach pracy. Solidna metalowa spirala grzejna i uszczelniana konstrukcja zapewniają długą żywotność.

Specyfikacja techniczna
Napięcie zasilania: 230 V
Typ montażu: wkręcana w gniazdo bloku silnika
Materiał elementu grzejnego: stal odporna na wysoką temperaturę
Zastosowanie: podgrzewanie cieczy chłodniczej przed rozruchem
Uszczelnienie: gumowy pierścień dociskowy

Numery katalogowe (zamienniki):
69011730

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Zetor 5211–7745 (seria UR I)
ciągniki Zetor 3320–7341 (seria UR III)

Zalety produktu (charakterystyka)
– znacznie ułatwia rozruch zimnego silnika
– szybkie nagrzewanie płynu chłodniczego
– wysoka trwałość elementu grzejnego
– zmniejsza zużycie akumulatora i rozrusznika
– pełna zgodność montażowa z blokami silników Zetor

Porada serwisowa
Przed montażem oczyść gniazdo grzałki w bloku. Po instalacji uzupełnij poziom płynu chłodniczego i sprawdź szczelność. Podłącz grzałkę na 30–60 minut przed planowanym rozruchem, unikaj pracy na sucho bez kontaktu z płynem.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– brak nagrzewania płynu mimo zasilania
– wybicie zabezpieczenia instalacji
– wyczuwalne przepalenie spirali grzejnej
– wyciek płynu w okolicy gniazda montażowego

Skutki zaniedbania wymiany
– trudny rozruch przy niskich temperaturach
– zwiększone zużycie akumulatora i rozrusznika
– podwyższone ryzyko uszkodzenia silnika przy suchym starcie
– większe zużycie paliwa podczas zimnego rozruchu

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE