Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Prowadnica (gniazdo) zaworu wydechowego głowicy silnika, stal utwardzana, odporna na wysoką temperaturę i zużycie, zapewniająca prawidłowe prowadzenie trzonka zaworu; pasuje do ciągników Ursus C-330, C-330M
Opis produktu: Prowadnica zaworu wydechowego odpowiada za stabilne i osiowe prowadzenie trzonka zaworu w głowicy silnika, co gwarantuje prawidłowe uszczelnienie komory spalania oraz poprawną pracę układu rozrządu. Element ten narażony jest na znacznie wyższe temperatury niż prowadnica ssąca, dlatego wykonany jest ze stali o zwiększonej odporności cieplnej i ściernej. Produkt krajowy zapewnia pełną zgodność wymiarową i wysoką trwałość.
Specyfikacja techniczna: – Typ: prowadnica zaworu wydechowego – Materiał: stal utwardzana, odporna na temperaturę spalin – Średnica wewnętrzna: dopasowana do trzonka zaworu wydechowego C-330 – Średnica zewnętrzna: zgodna z gniazdem w głowicy – Zastosowanie: prawidłowe prowadzenie zaworu wydechowego, poprawa szczelności i trwałości głowicy
Numery katalogowe: 50106310
Zastosowanie, pasuje do: – ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry – ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – wysoka odporność na skrajne temperatury spalin – precyzyjne prowadzenie trzonka zaworu wydechowego – poprawa kompresji i szczelności układu spalania – trwałość znacznie wyższa niż w standardowych prowadnicach – produkt krajowy, gwarancja jakości i zgodności z oryginałem
Porada serwisowa: Podczas montażu zalecane jest podgrzanie głowicy oraz schłodzenie prowadnicy, co ułatwia jej wprasowanie. Po montażu konieczne jest sprawdzenie i dopasowanie luzu prowadnicy do trzonka zaworu poprzez roztoczenie do nominalnego wymiaru. Po złożeniu całości należy upewnić się, że luz zaworowy został ustawiony prawidłowo.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – dymienie na niebiesko z powodu przedostawania się oleju – głośna praca zaworów i metaliczne stuki – nadmierny luz trzonka zaworu wydechowego – spadek mocy i niestabilne obroty – wycieki oleju w okolicy prowadnicy
Skutki zaniedbania wymiany: – wypalenie zaworu wydechowego – uszkodzenie gniazda zaworowego – zwiększone zużycie oleju i spadek kompresji – trudności z rozruchem, pogorszenie pracy silnika – ryzyko kosztownego remontu głowicy