• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.023kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-418
  • Nr handlowy: 50106310
  • Kod EAN: 5906872015812
  • Drukuj
15,00 zł 12,20 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Prowadnica (gniazdo) zaworu wydechowego głowicy silnika, stal utwardzana, odporna na wysoką temperaturę i zużycie, zapewniająca prawidłowe prowadzenie trzonka zaworu; pasuje do ciągników Ursus C-330, C-330M

Opis produktu:
Prowadnica zaworu wydechowego odpowiada za stabilne i osiowe prowadzenie trzonka zaworu w głowicy silnika, co gwarantuje prawidłowe uszczelnienie komory spalania oraz poprawną pracę układu rozrządu. Element ten narażony jest na znacznie wyższe temperatury niż prowadnica ssąca, dlatego wykonany jest ze stali o zwiększonej odporności cieplnej i ściernej. Produkt krajowy zapewnia pełną zgodność wymiarową i wysoką trwałość.

Specyfikacja techniczna:
– Typ: prowadnica zaworu wydechowego
– Materiał: stal utwardzana, odporna na temperaturę spalin
– Średnica wewnętrzna: dopasowana do trzonka zaworu wydechowego C-330
– Średnica zewnętrzna: zgodna z gniazdem w głowicy
– Zastosowanie: prawidłowe prowadzenie zaworu wydechowego, poprawa szczelności i trwałości głowicy

Numery katalogowe:
50106310

Zastosowanie, pasuje do:
– ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
– ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka):
– wysoka odporność na skrajne temperatury spalin
– precyzyjne prowadzenie trzonka zaworu wydechowego
– poprawa kompresji i szczelności układu spalania
– trwałość znacznie wyższa niż w standardowych prowadnicach
– produkt krajowy, gwarancja jakości i zgodności z oryginałem

Porada serwisowa:
Podczas montażu zalecane jest podgrzanie głowicy oraz schłodzenie prowadnicy, co ułatwia jej wprasowanie. Po montażu konieczne jest sprawdzenie i dopasowanie luzu prowadnicy do trzonka zaworu poprzez roztoczenie do nominalnego wymiaru. Po złożeniu całości należy upewnić się, że luz zaworowy został ustawiony prawidłowo.

Objawy uszkodzenia lub zużycia:
– dymienie na niebiesko z powodu przedostawania się oleju
– głośna praca zaworów i metaliczne stuki
– nadmierny luz trzonka zaworu wydechowego
– spadek mocy i niestabilne obroty
– wycieki oleju w okolicy prowadnicy

Skutki zaniedbania wymiany:
– wypalenie zaworu wydechowego
– uszkodzenie gniazda zaworowego
– zwiększone zużycie oleju i spadek kompresji
– trudności z rozruchem, pogorszenie pracy silnika
– ryzyko kosztownego remontu głowicy

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE