Marka SIKCO jest kojarzona od lat z głowicami silnikowymi. Powstała w Indiach w 1984 roku firma SIKCO, będąca w grupie Gulzari Group, to indyjska firma produkująca wysokiej jakości głowice cylindrowe przeznaczone do szerokiego zakresu zastosowań, takich jak samochody, ciężarówki, ciągniki, koleje, lokomotywy spalinowe, agregaty prądotwórcze i ciężkie urządzenia do przenoszenia ziemi.
SIKCO dokłada wszelkich starań, aby zapewnić optymalną jakość i jako firma posiadająca certyfikat ISO 9001:2000 przestrzega przyjęte standardy jakości.
Opis produktu
Opis produktu
Głowica silnika kompletna z zaworami, prowadnicami i gniazdami, montowana w górnej części bloku dla zapewnienia prawidłowej kompresji i odprowadzania ciepła, do Ursus C-330 z silnikiem S-312C
OPIS PRODUKTU Głowica silnika kompletna do Ursus C-330 to element umieszczony w górnej części bloku, odpowiedzialny za tworzenie komory spalania, szczelność cylindra oraz prawidłową pracę zaworów. Wykonana z trwałego odlewu żeliwnego, wyposażona w komplet zaworów, prowadnic i gniazd, zapewnia stabilną i równą pracę silnika.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA Typ silnika: S-312C, 2 cylindry Konstrukcja: głowica kompletna z zaworami, gniazdami, prowadnicami i sprężynami Materiał: żeliwo wysokowytrzymałe Miejsce montażu: górna część bloku silnika Funkcja: tworzenie komory spalania, chłodzenie, prowadzenie zaworów
NUMERY KATALOGOWE : 42022020, 4202-2020,
ZASTOSOWANIE, PASUJE DO ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ZALETY PRODUKTU – odporność na wysokie temperatury i obciążenia – kompletna konfiguracja gotowa do montażu – precyzyjne prowadzenie zaworów – wysoka szczelność komory spalania – długotrwała eksploatacja w warunkach polowych
PORADA SERWISOWA Przed montażem sprawdź płaskość powierzchni przylegania oraz zastosuj nową uszczelkę głowicy. Śruby dokręcaj stopniowo w zalecanej kolejności. Po kilku godzinach pracy ponownie sprawdź moment dokręcenia.
OBJAWY USZKODZENIA LUB ZUŻYCIA – ubytek kompresji i trudny rozruch – przegrzewanie silnika – głośna praca zaworów – nieszczelności i wycieki – dymienie związanego z uszkodzoną komorą spalania
SKUTKI ZANIEDBANIA WYMIANY – spadek mocy i zwiększone spalanie – ryzyko poważnej awarii tłoków i pierścieni – możliwość pęknięcia głowicy – unieruchomienie ciągnika w trakcie pracy