ZETOR to marka firmy Zetor Tractors a.s. – czeskiego producenta ciągników rolniczych, członka słowackiego HTC holding.
Zetor Tractors a.s. jest właścicielem czeskich firm: ZETOR KOVÁRNA, s.r.o., Zetor Havlíčkův Brod, a.s., oraz zagranicznych: Zetor Deutschland GmbH, Zetor Tractors Ireland Limited, Zetor UK Limited, ZETOR FRANCE Sarl, Zetor Polska Sp.z o.o., Zetor North America Inc., ZETOR Slovensko, s.r.o.
Pod marką ZETOR prezentowane są produkty oryginalne firmy ZETOR dystrybuowane przez jej przedstawicielstwo w Polsce tj. ZETOR Polska zlokalizowane w Kaliszu w województwie wielkopolskim.
Opis produktu
Opis produktu
Opis produktu Głowica dźwigni zmiany biegów z dwoma zintegrowanymi przyciskami sterującymi stosowana w ciągnikach Zetor Proxima Plus i Forterra. Umożliwia wygodne sterowanie funkcjami skrzyni podczas pracy, zapewniając ergonomię i pełną kompatybilność z fabrycznym układem zmiany biegów.
Specyfikacja techniczna – Typ elementu: głowica dźwigni zmiany biegów – Przeznaczenie: sterowanie funkcjami skrzyni biegów / elektrohydrauliką (zależnie od modelu) – Liczba przycisków: 2 – Montaż: na drążku zmiany biegów – Materiał: tworzywo odporne na ścieranie i niskie temperatury – Konstrukcja: przewód zakończony wtyczką instalacyjną
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Zetor Proxima Plus – 85, 95 – 8541–10541
ciągniki Zetor Forterra – 8641–12441 – 95–135
Oraz modele pochodne
Zalety produktu (charakterystyka) – ergonomiczna konstrukcja poprawiająca komfort pracy – szybka reakcja na naciśnięcie przycisków – trwałe tworzywo odporne na zużycie i warunki polowe – pełna kompatybilność z oryginalnym układem sterowania – łatwy montaż na fabrycznym drążku zmiany biegów
Porada serwisowa Przed montażem sprawdź stan przewodu elektrycznego w drążku. Zbyt duże naprężenie może powodować przerywanie sygnału. Po zamocowaniu upewnij się, że przewody nie są skręcone i nie ocierają się o elementy kabiny.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – brak reakcji na naciśnięcie przycisku – samoczynne rozłączanie funkcji – luzy lub pęknięcia obudowy – utrudnione przełączanie biegów z powodu złego chwytu głowicy
Skutki zaniedbania wymiany – utrata możliwości sterowania funkcjami skrzyni – zmniejszenie bezpieczeństwa pracy ciągnika – postępujące uszkodzenie przewodów sterujących – wydłużony czas wykonywania manewrów i prac polowych