Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Filtr powietrza komplet z pokrywą i wkładem olejowym, stary typ, do oczyszczania powietrza dolotowego silnika S-312C; pasuje do ciągników Ursus C-330, C-330M, produkt krajowy Opis produktu: Filtr powietrza starego typu przeznaczony do silnika S-312C w ciągnikach Ursus C-330 i C-330M. Odpowiada za skuteczne oczyszczanie powietrza zasysanego do silnika z kurzu i zanieczyszczeń. Konstrukcja olejowa umożliwia wielokrotne czyszczenie i użytkowanie. Filtr wykonany z metalu, wyposażony w miskę olejową i pokrywę wlotu powietrza.
Specyfikacja techniczna: – Typ: filtr powietrza olejowy (stary typ) – Materiał korpusu: stal malowana proszkowo – Rodzaj wkładu: siatka metalowa z kąpielą olejową – Wysokość całkowita: ok. 420 mm – Średnica przyłącza dolotowego: Q-50 mm – System filtracji: dwuetapowy (olejowy + siatkowy) – W zestawie: pokrywa, korpus, misa olejowa
Numery katalogowe : 42053010, 4205-3010, Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
+ Zalety produktu (charakterystyka): – skuteczne oczyszczanie powietrza nawet w warunkach zapylenia – możliwość wielokrotnego czyszczenia i ponownego użycia – stalowa konstrukcja odporna na uszkodzenia mechaniczne – łatwy dostęp do miski olejowej i wkładu filtrującego – produkt krajowy o wysokiej trwałości i dokładnym spasowaniu
+ Porada serwisowa: W misce filtra należy utrzymywać właściwy poziom oleju silnikowego (ok. 10–15 mm nad siatką). Zaleca się czyścić filtr i wymieniać olej co 100–120 godzin pracy, a częściej przy pracy w dużym zapyleniu. Niedopuszczalne jest użytkowanie filtra z suchą miską olejową.
+ Objawy uszkodzenia lub zużycia: – zwiększone zadymienie spalin – spadek mocy silnika i trudności w rozruchu – nadmierny hałas dolotowy – zanieczyszczenie wkładu lub miski olejowej pyłem
+ Skutki zaniedbania wymiany: – przyspieszone zużycie pierścieni tłokowych i tulei cylindrowych – zwiększone zużycie oleju silnikowego – ryzyko uszkodzenia silnika przez zanieczyszczenia stałe – spadek mocy i niestabilna praca jednostki napędowej