• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 5.8kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA04-037
  • Nr handlowy: 42053010, 42053020, 42053020
  • Kod EAN: 5906872000313
  • Drukuj
335,00 zł 272,36 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Filtr powietrza komplet z pokrywą i wkładem olejowym, stary typ, do oczyszczania powietrza dolotowego silnika S-312C; pasuje do ciągników Ursus C-330, C-330M, produkt krajowy
Opis produktu:
Filtr powietrza starego typu przeznaczony do silnika S-312C w ciągnikach Ursus C-330 i C-330M. Odpowiada za skuteczne oczyszczanie powietrza zasysanego do silnika z kurzu i zanieczyszczeń. Konstrukcja olejowa umożliwia wielokrotne czyszczenie i użytkowanie. Filtr wykonany z metalu, wyposażony w miskę olejową i pokrywę wlotu powietrza.

Specyfikacja techniczna:
– Typ: filtr powietrza olejowy (stary typ)
– Materiał korpusu: stal malowana proszkowo
– Rodzaj wkładu: siatka metalowa z kąpielą olejową
– Wysokość całkowita: ok. 420 mm
– Średnica przyłącza dolotowego: Q-50 mm
– System filtracji: dwuetapowy (olejowy + siatkowy)
– W zestawie: pokrywa, korpus, misa olejowa

Numery katalogowe :
42053010, 4205-3010,
Zastosowanie, pasuje do:
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

+ Zalety produktu (charakterystyka):
– skuteczne oczyszczanie powietrza nawet w warunkach zapylenia
– możliwość wielokrotnego czyszczenia i ponownego użycia
– stalowa konstrukcja odporna na uszkodzenia mechaniczne
– łatwy dostęp do miski olejowej i wkładu filtrującego
– produkt krajowy o wysokiej trwałości i dokładnym spasowaniu

+ Porada serwisowa:
W misce filtra należy utrzymywać właściwy poziom oleju silnikowego (ok. 10–15 mm nad siatką). Zaleca się czyścić filtr i wymieniać olej co 100–120 godzin pracy, a częściej przy pracy w dużym zapyleniu. Niedopuszczalne jest użytkowanie filtra z suchą miską olejową.

+ Objawy uszkodzenia lub zużycia:
– zwiększone zadymienie spalin
– spadek mocy silnika i trudności w rozruchu
– nadmierny hałas dolotowy
– zanieczyszczenie wkładu lub miski olejowej pyłem

+ Skutki zaniedbania wymiany:
– przyspieszone zużycie pierścieni tłokowych i tulei cylindrowych
– zwiększone zużycie oleju silnikowego
– ryzyko uszkodzenia silnika przez zanieczyszczenia stałe
– spadek mocy i niestabilna praca jednostki napędowej

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE