Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Dźwigienka zaworowa klawiatury Ursus C-330, stalowa hartowana z tulejką prowadzącą, odpowiedzialna za przeniesienie ruchu z popychacza na zawór w silniku S-312C; wykonanie krajowe
Opis produktu: Dźwigienka zaworowa klawiatury do Ursus C-330 jest elementem układu rozrządu odpowiadającym za dokładne otwieranie i zamykanie zaworów w silniku S-312C. Wykonana z trwałej stali hartowanej i wyposażona w precyzyjną tulejkę prowadzącą, zapewnia płynną pracę klawiatury oraz stabilną współpracę z popychaczem i trzonkiem zaworu.
Specyfikacja techniczna: – Typ: dźwigienka zaworowa klawiatury – Materiał: stal hartowana – Wyposażenie: tulejka prowadząca precyzyjna – Funkcja: przenoszenie ruchu z popychacza na zawór – Montaż: na wałku klawiatury silnika S-312C – Wykonanie: produkt krajowy
Numery katalogowe: 42022060
Zastosowanie, pasuje do: ?? ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ?? Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – wysoka odporność na zużycie i przeciążenia – precyzyjna praca dzięki tulejce prowadzącej – trwałość zapewniona obróbką cieplną stali – idealne dopasowanie do układu klawiatury C-330 – stabilne prowadzenie zaworów bez nadmiernych luzów
Porada serwisowa: Przed montażem sprawdzić stan wałka klawiatury oraz luz zaworowy. Po instalacji dźwigienki ustawić luz zaworowy na zimnym silniku zgodnie z instrukcją producenta. Regularnie monitorować smarowanie klawiatury i czy kanały olejowe są drożne.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – stukanie w okolicy głowicy – nierówne działanie zaworów – zwiększone luzy klawiatury – spadek mocy i głośna praca silnika
Skutki zaniedbania wymiany: – uszkodzenie zaworów i prowadnic – zaburzenie faz rozrządu – przyspieszone zużycie popychaczy i wałka rozrządu – ryzyko poważnej awarii wymagającej remontu silnika