Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Dźwigienka gazu kuta do układu sterowania przepustnicą w ciągnikach Ursus C-360 i C-355, przenosząca ruch cięgna na regulator obrotów silnika i zapewniająca precyzyjne działanie mechanizmu gazu
Opis produktu: Dźwigienka gazu kuta to element układu sterowania, odpowiedzialny za przenoszenie ruchu cięgna na regulator obrotów w pompie wtryskowej. Solidne wykonanie z kutej stali zapewnia wysoką wytrzymałość, odporność na pękanie i długą żywotność, nawet przy intensywnej eksploatacji. Produkt krajowy, zgodny wymiarowo z oryginalnym podzespołem Ursus.
Specyfikacja techniczna: Materiał: stal kuta Funkcja: przeniesienie ruchu cięgna gazu na regulator obrotów Montaż: na osi układu sterowania przepustnicą Właściwości: wysoka odporność na obciążenia i zużycie
Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Ursus C-355 z silnikiem S-4002, 4 cylindry ciągniki Ursus C-360 z silnikiem S-4003, 4 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – produkcja z kutej stali gwarantującej dużą wytrzymałość – precyzyjne działanie i stabilne przenoszenie ruchu – pełna zgodność montażowa z układem gazu Ursus – odporność na odkształcenia i pęknięcia – trwałość zapewniająca długą eksploatację
Porada serwisowa: Przy montażu warto skontrolować stan sworzni, tulejek oraz podkładki ciernej, które współpracują z dźwigienką. W przypadku wyczuwalnych luzów konieczna może być równoczesna wymiana wszystkich współpracujących elementów, aby przywrócić pełną precyzję działania gazu.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – nierówna praca dźwigni gazu – trudności w ustawieniu stabilnych obrotów silnika – wyczuwalne luzy na osi dźwigienki – pęknięcia lub odkształcenie elementu
Skutki zaniedbania wymiany: Zużyta dźwigienka może prowadzić do nieprecyzyjnej reakcji na gaz, problemów z regulacją obrotów, a nawet ryzyka uszkodzenia cięgna lub regulatora obrotów, co może skutkować przestojami i zwiększonym zużyciem paliwa.