APARTS swoim klientom oferuje różnego rodzaju produkty z zakresu technicznego zaopatrzenia rolnictwa w szerokim tego słowa znaczeniu.
Reprezentując wyselekcjonowaną sieć fabryk i mniejszych zakładów produkcyjnych z wielu regionów świata, APARTS dał podwaliny obecnej obecności tejże grupy producenckiej na polskim rynku.
APARTS jest polską marką, powstałą na początku 2019 roku w Warszawie, mającą duże doświadczenie w branży, skupiającą pod swoim szyldem następujące działy:
- technikę rolniczą
- technikę motoryzacyjną
- dobra użytkowe i techniczne wyposażenie gospodarstw
Technika rolnicza to obecnie największy dział w grupie APARTS a swoją, obecnie bardzo mocną pozycję w branży zawdzięcza przede wszystkim innowacyjności w kreowaniu jakości swoich produktów - produktów istniejących już na rynku od wielu lat, patrząc wstecz, ale bez wyraźnego stabilnego poziomu jakości i powtarzalności.
Dosięganie najwyższych standardów jakości produktów z uwzględnieniem surowych reguł selekcji zakładów produkcyjnych stało się istotnym motorem wzrostu znaczenia marki APARTS.
Opis produktu
Opis produktu
Cięgło regulacji pompy wtryskowej do układu sterowania dawką paliwa w silniku S-312C, montowane przy regulatorze obrotów w ciągnikach Ursus C-330, stalowe, precyzyjnie gięte APARTS Opis produktu Cięgło regulacji pompy wtryskowej odpowiada za przenoszenie ruchu dźwigni sterującej na regulator obrotów pompy wtryskowej w silniku S-312C, montowanym w ciągnikach Ursus C-330. Element wykonany jest ze stalowego pręta o odpowiedniej sztywności, co zapewnia właściwą pracę układu paliwowego oraz stabilność obrotów silnika. Specyfikacja techniczna – Typ: cięgło regulacji pompy wtryskowej. – Materiał: stal malowana proszkowo. – Długość robocza: zgodna z fabryczną geometrią C-330. – Przeznaczenie: układ sterowania dawką paliwa. – Wykonanie: pręt stalowy gięty, odporny na korozję i odkształcenia. – Producent: APARTS.
Numery katalogowe 50019713, 5001 9713
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – zapewnia prawidłową regulację dawki paliwa, – wysoka trwałość dzięki wykonaniu ze sztywnego pręta stalowego, – odporność na drgania oraz warunki pracy w silniku, – dokładne odwzorowanie oryginalnej geometrii, – pewna współpraca z pompą i regulatorem obrotów.
Porada serwisowa Podczas montażu należy upewnić się, że cięgło porusza się swobodnie i nie ociera o elementy silnika. Po wymianie zaleca się sprawdzenie obrotów biegu jałowego oraz ewentualną korektę ustawień na regulatorze pompy wtryskowej.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – brak reakcji na ruch dźwigni gazu, – niestabilne obroty silnika, – nierówna praca na biegu jałowym, – szarpanie podczas zwiększania obrotów, – problemy z regulacją dawki paliwa. Skutki zaniedbania wymiany – niewłaściwa regulacja obrotów silnika, – zwiększone zużycie paliwa, – możliwość uszkodzenia regulatora obrotów, – pogorszenie pracy układu wtryskowego.