Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Cięgło gazu lewe nr 2 do układu sterowania przepustnicą w ciągnikach Ursus C-360 i C-355, stalowy pręt z gwintem regulacyjnym zapewniający precyzyjne przeniesienie ruchu dźwigni na regulator obrotów silnika
Opis produktu: Cięgło gazu lewe nr 2 to element układu sterowania odpowiedzialny za przeniesienie ruchu dźwigni gazu na regulator obrotów w pompie wtryskowej. Wykonane z trwałej, ocynkowanej stali zapewnia odporność na odkształcenia i korozję, gwarantując płynną pracę przepustnicy. Produkt krajowy w pełni zgodny z oryginalnymi wymiarami układu Ursus.
Specyfikacja techniczna: Materiał: stal ocynkowana Typ: cięgło lewe nr 2 z gwintem regulacyjnym Funkcja: przeniesienie ruchu dźwigni gazu na regulator obrotów Montaż: układ sterowania przepustnicą, lewa strona
Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Ursus C-355 z silnikiem S-4002, 4 cylindry ciągniki Ursus C-360 z silnikiem S-4003, 4 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – stabilne i precyzyjne przenoszenie ruchu – odporność na korozję dzięki powłoce ocynkowanej – pełna zgodność montażowa z układem gazu Ursus – trwała konstrukcja odporna na wyginanie – prosty montaż i regulacja długości
Porada serwisowa: Przed montażem skontroluj stan współpracujących elementów – dźwigienki, nakrętki rzymskiej i podkładki ciernej. Po regulacji długości cięgna zabezpiecz gwint kontrą, aby zapobiec samoistnym zmianom położenia podczas pracy.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – niestabilne lub skokowe działanie gazu – wygięcie pręta albo uszkodzony gwint – trudności w utrzymaniu stałych obrotów silnika – wyczuwalne luzy w układzie sterowania
Skutki zaniedbania wymiany: Uszkodzone cięgło gazu może powodować opóźnioną reakcję silnika, nieprecyzyjną regulację przepustnicy oraz zwiększone zużycie regulatora obrotów, co może prowadzić do awarii układu sterowania i przestojów w pracy ciągnika.