PANOTO to wiodący turecki producent chłodnic dla motoryzacji włączając w to sektor rolniczy oraz przemysłowy.
Firma powstała w 1975 roku w Istambule i stopniowo zdobywała swoją pozycję rynkową wdrażając produkcję dla poszczególnych branż.
W Polsce swoje wyroby PANOTO prezentuje pod swoją marką PANOTO jako identyfikację jakości potwierdzoną wdrożoną certyfikacją ISO.
Opis produktu
Opis produktu
Chłodnica wody 4-rzędowa miedziana z dolnym mocowaniem, układ chłodzenia silnika S-312C, wysoka wydajność cieplna, wymiennik cieczy z króćcami Q-38 i Q-45; pasuje do ciągników Ursus C-330
Opis produktu: Chłodnica wody 4-rzędowa miedziana stosowana w układzie chłodzenia silnika w ciągnikach Ursus C-330. Odpowiada za skuteczne odprowadzanie ciepła z cieczy chłodzącej, stabilizując temperaturę pracy jednostki napędowej. Wykonana z miedzi o wysokiej przewodności cieplnej, zapewnia doskonałą efektywność cieplną i długą żywotność. Dolne mocowanie ułatwia montaż i gwarantuje stabilność w ramie ciągnika.
Specyfikacja techniczna: – Typ: chłodnica wody 4-rzędowa – Materiał: miedź / mosiądz lutowany – Mocowanie: dolne – Średnica króćców: Q-38 mm (góra), Q-45 mm (dół) – Liczba rzędów: 4 – Zawór odpowietrzający: tak – Zastosowanie: układ chłodzenia silnika S-312C
Numery katalogowe: 42293023, Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – Wysoka wydajność cieplna dzięki 4-rzędowej konstrukcji – Trwała, miedziana budowa odporna na korozję – Łatwy montaż dzięki dolnemu mocowaniu fabrycznemu – Dokładne odwzorowanie wymiarów oryginału – Zwiększona odporność na wibracje i uszkodzenia mechaniczne
Porada serwisowa: Przed montażem dokładnie przepłukać układ chłodzenia i sprawdzić stan przewodów. Po zamontowaniu odpowietrzyć układ i uzupełnić płyn chłodniczy zgodnie ze specyfikacją producenta. Należy unikać pracy silnika na niskim poziomie cieczy, co grozi przegrzaniem.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – Wyciek płynu chłodzącego z obudowy lub połączeń – Przegrzewanie silnika przy normalnym obciążeniu – Widoczne pęknięcia, korozja żeber chłodnicy – Zanieczyszczenie kanałów cieplnych kamieniem lub osadami
Skutki zaniedbania wymiany: – Przegrzanie i poważne uszkodzenie silnika – Utrata mocy oraz zwiększone zużycie paliwa – Pęknięcie głowicy lub uszczelki pod głowicą – Możliwość zatarcia silnika i awarii układu chłodzenia