KALE to marka nejwiększego tureckiego producenta chłodnic dla motoryzacji.
Firma KALE OTO RADYATOR powstała w 1966 roku w Istambule (Turcja) a jej głównym celem było wytwarzanie chłodnic i rdzeni grzejnych do pojazdów silnikowych na stosunkowo małą skalę w tamtym czasie.
Z biegiem czasu firma mocno się rozwinęła i w 1980 roku stała się wiodącym producentem w swojej dziedzinie W Turcji.
KALE oferuje szeroką gamę produktów i materiałów dla szerokiego grona klientów OEM, takich jak producenci samochodów osobowych, producenci lekkich i ciężkich pojazdów użytkowych, producenci maszyn i urządzeń rolniczych oraz producenci maszyn i urządzeń przemysłowych.
Opis produktu
Opis produktu
Chłodnica wody 4-rzędowa miedziana z dolnym mocowaniem, wysokowydajny wymiennik cieczy chłodzącej silnika S-312C, konstrukcja lutowana z króćcami Q-38 i Q-45; pasuje do ciągników Ursus C-330 Opis produktu: Chłodnica wody 4-rzędowa miedziana stosowana w układzie chłodzenia ciągników Ursus C-330. Odpowiada za skuteczne odprowadzanie ciepła z cieczy chłodzącej, stabilizując temperaturę pracy silnika. Wykonana w technologii lutowanej, zapewnia wysoką przewodność cieplną oraz długą żywotność. Dolne mocowanie gwarantuje stabilny montaż i pełną kompatybilność z ramą C-330.
Specyfikacja techniczna: – Typ: chłodnica wody 4-rzędowa – Materiał: miedź / mosiądz lutowany – Mocowanie: dolne – Średnica króćców: Q-38 mm (góra), Q-45 mm (dół) – Liczba rzędów: 4 – Korek ciśnieniowy: tak – Konstrukcja: wzmocniona, wysoka wydajność cieplna – Producent: KALE / OTO Radyator
Numery katalogowe: 42293023, Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – Wysoka skuteczność chłodzenia dzięki 4-rzędowej budowie – Miedziana konstrukcja o doskonałej przewodności cieplnej – Odporność na korozję, wibracje i uszkodzenia mechaniczne – Idealne odwzorowanie wymiarów oryginału – Stabilny montaż dzięki dolnym uchwytom
Porada serwisowa: Podczas wymiany chłodnicy należy przepłukać cały układ chłodzenia oraz zamontować nowe opaski i uszczelnienia. Po napełnieniu płynem uruchomić silnik i odpowietrzyć układ. Zaleca się wymianę płynu co 2 lata lub 500 motogodzin.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – Wyciek płynu z chłodnicy lub jej króćców – Przegrzewanie się silnika pod obciążeniem – Korozja kanałów chłodzących – Nierównomierna temperatura pracy silnika
Skutki zaniedbania wymiany: – Przegrzewanie i ryzyko zatarcia silnika – Uszkodzenie uszczelki pod głowicą – Spadek mocy i zwiększone spalanie – Możliwość pęknięcia bloku lub głowicy silnika