PANOTO to wiodący turecki producent chłodnic dla motoryzacji włączając w to sektor rolniczy oraz przemysłowy.
Firma powstała w 1975 roku w Istambule i stopniowo zdobywała swoją pozycję rynkową wdrażając produkcję dla poszczególnych branż.
W Polsce swoje wyroby PANOTO prezentuje pod swoją marką PANOTO jako identyfikację jakości potwierdzoną wdrożoną certyfikacją ISO.
Opis produktu
Opis produktu
Nazwa produktu: Chłodnica wody 3-rzędowa miedziana z dolnym mocowaniem i korkiem wlewu, układ chłodzenia silnika S-312C, zapewnia optymalne odprowadzanie ciepła; pasuje do ciągników Ursus C-330, C-330M
Opis produktu: Chłodnica cieczy 3-rzędowa miedziana przeznaczona do układu chłodzenia silnika S-312C w ciągnikach Ursus C-330 i C-330M. Odpowiada za efektywne odprowadzanie nadmiaru ciepła z silnika, utrzymując stabilną temperaturę pracy. Wykonana z wysokiej jakości miedzi, gwarantuje doskonałe przewodnictwo cieplne i trwałość.
Specyfikacja techniczna: – Typ: chłodnica wody, 3-rzędowa – Materiał: miedź / stal – Mocowanie: dolne – Korek wlewu: w zestawie – Wysokość rdzenia: ok. 495 mm – Szerokość rdzenia: ok. 410 mm – Głębokość rdzenia: ok. 90 mm – Przeznaczenie: układ chłodzenia silnika S-312C, 2 cylindry
Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – wysoka wydajność chłodzenia dzięki 3-rzędowej konstrukcji – odporność na korozję i uszkodzenia mechaniczne – precyzyjne wykonanie zapewniające łatwy montaż – miedziane kanały zwiększające przewodnictwo cieplne – idealne dopasowanie do oryginalnych mocowań Ursus C-330
Porada serwisowa: Przy montażu chłodnicy należy sprawdzić stan gumowych podkładek mocujących oraz szczelność przewodów chłodzenia. Po napełnieniu układu płynem chłodniczym zaleca się odpowietrzenie układu i kontrolę poziomu cieczy po pierwszym uruchomieniu silnika.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – wycieki płynu chłodniczego w okolicy chłodnicy – przegrzewanie silnika – korozja lub deformacja żeber chłodzących – spadek wydajności chłodzenia i częste włączanie wentylatora
Skutki zaniedbania wymiany: – przegrzewanie i uszkodzenie uszczelki pod głowicą – spadek mocy i zwiększone zużycie paliwa – ryzyko zatarcia silnika przy długotrwałej pracy w wysokiej temperaturze