ZNMR ENGINE PARTS reprezentuje międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.
Pierwsze doświadczenie zdobyła gdy powstała linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek, która została uruchomiona w latach 90-tych XX wieku.
Następnie uruchomiona została stopniowo produkcja pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.
W międzyczasie firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 a jej dostawy na rynek pierwotny producentów silników (OEM) przekroczył 50% produkcji.
Obecnie roczna produkcja bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy pojazdów rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Opis produktu
Opis produktu
Blok cylindrowy kadłub silnika S-312 zapewniający sztywność, prowadzenie wału i osadzenie tulei cylindrowych, montowany w dolnej części silnika ciągników Ursus C-330/C-330M/C-335; wersja ZNMR ENGINE PARTS Opis produktu Blok cylindrowy S-312 to główny element konstrukcyjny silnika dwucylindrowego stosowanego w ciągnikach Ursus serii C-330. Odpowiada za utrzymanie geometrii układu korbowo-tłokowego, stabilne mocowanie wału korbowego, tulei cylindrowych oraz osprzętu silnika. Wykonany jest z wytrzymałego żeliwa, odpornego na obciążenia i wysoką temperaturę, co zapewnia wieloletnią trwałość.
Specyfikacja techniczna Typ: blok cylindrowy (kadłub silnika) S-312 Materiał: żeliwo wysokojakościowe Montaż: dolna część silnika, mocowanie wału, tulei cylindrowych, pompy oleju i osprzętu Funkcja: utrzymanie sztywności i osiowości całego układu korbowo-tłokowego Konstrukcja: gniazda panewek głównych, komory chłodzenia, otwory montażowe pod osprzęt
Numery katalogowe : 42012067
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-335 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka wytrzymałość żeliwnej konstrukcji – idealna zgodność wymiarowa z osprzętem i układem korbowym – odporność na przegrzewanie i obciążenia udarowe – stabilna praca silnika dzięki precyzyjnemu prowadzeniu wału – fabryczna jakość wykonania ZNMR ENGINE PARTS
Porada serwisowa Podczas montażu zawsze sprawdzaj czystość kanałów olejowych i chłodzących. Zaleca się kontrolę luzów panewek głównych oraz osiowości wału przed ostatecznym skręceniem silnika. Używaj nowych szpilek i podkładek przy montażu osprzętu.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – pęknięcia w okolicach gniazd panewek lub tulei – nieszczelności układu chłodzenia – spadek ciśnienia oleju – nierówna praca silnika, hałasy z okolicy wału korbowego
Skutki zaniedbania wymiany – poważne uszkodzenie wału korbowego – przegrzewanie i utrata kompresji – nieszczelność układu smarowania i chłodzenia – ryzyko całkowitego zatarcia silnika i kosztownego remontu