MAGNETO POWER jest marką znaną wśród producentów alternatorów i rozruszników do pojazdów rolniczych i samochodów osobowych.
Firma, powstała na początku lat 90-tych XX wieku posiadając wówczas zakład produkcyjny ok. 1000 m2 i dysponując zdolnością produkcyjną rzędu 70 tys. sztuk, w ciągu kolejnych dwóch dekad zwiększyła swoją powierzchnię do 35 tys. m2 i rozszerzyła swoją produkcję roczną do ponad 450 tys. sztuk.
Powstałe nowoczesne centrum badawczo-rozwojowe, pozwoliło błyskotliwie się rozwijać na przestrzeni ostatnich lat podążając za potrzebami rynków motoryzacyjnych, tak by zaoferować już ponad 300 rodzajów wysokiej jakości rozruszników i alternatorów.
MAGNETO POWER w Europie znana jest głównie w Europie Centralnej i Wschodniej a także w Rosji.
Opis produktu
Opis produktu
Opis produktu Alternator 14V 70A stosowany w ciągnikach Zetor serii 3321–7341 Super. Odpowiada za ładowanie akumulatora i zasilanie instalacji elektrycznej podczas pracy silnika. Wyposażony we wbudowany regulator napięcia oraz ośkę napędową Q-20mm, zapewnia stabilne napięcie i dużą wydajność prądową.
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Zetor serii 3321–7341 Super – 3321, 3341 – 4321, 4341 – 5321, 5341 – 6321, 6341 – 7321, 7341
Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka wydajność 70A dla mocniejszych instalacji – stabilne napięcie dzięki zintegrowanemu regulatorowi – trwałe łożyska i odporna konstrukcja wirnika – ośka Q-20mm zapewniająca pewny napęd paskiem klinowym – dokładne dopasowanie do alternatorów Zetor Super
Porada serwisowa Przy montażu zwróć uwagę na prawidłowy naciąg paska – zbyt luźny obniża ładowanie, a zbyt mocny skraca żywotność łożysk. Po instalacji sprawdź napięcie ładowania na akumulatorze: prawidłowy zakres to 13,8–14,4V.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – świecenie lub migotanie kontrolki ładowania – brak napięcia 14V podczas pracy silnika – pisk paska i nadmierne nagrzewanie alternatora – skoki napięcia w instalacji elektrycznej
Skutki zaniedbania wymiany – rozładowanie akumulatora i zatrzymanie ciągnika – uszkodzenie instalacji elektrycznej i sterowników – przegrzewanie przewodów oraz wypalanie styków – zwiększone zużycie paska napędowego