Wśród marek z naszej oferty nie mogło zabraknąć produktów czeskich producentów.
Marka PRODUKT CZESKI oznacza produkty wytworzone wyłącznie przez czeskich producentów.
Ogromne produkcyjne tradycje współpracy polsko-czeskiej wytworzyły w Czechach całkiem sporą ilość rodzimych producentów, którzy wciąż produkują rolnicze części zamienne.
Zarówno czeski ZETOR, jak i ciągniki serii URI i URII, których odpowiednikiem były ciągniki ciężkie ZM URSUS, rozpoczęły ogromną tradycję produkcyjną w Czechach i Polsce.
Marką PRODUKT CZESKI chcemy wskazywać właśnie na produkty naszego południowego sąsiada.
Opis produktu
Opis produktu
Nazwa produktu Włącznik świecy żarowej do Zetor 25K, przełącznik podgrzewacza kolektora ssącego umożliwiający włączenie układu podgrzewania wstępnego silnika, montowany w tablicy przyrządów ciągnika; pasuje do modeli serii Zetor 25
Opis produktu Włącznik świecy żarowej stosowany w ciągnikach Zetor 25K, odpowiedzialny za sterowanie świecą płomieniową w układzie podgrzewania wstępnego. Umożliwia ręczne podgrzewanie powietrza w kolektorze ssącym przed rozruchem zimnego silnika. Konstrukcja metalowo-plastikowa zapewnia trwałość oraz odporność na drgania.
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Zetor 25K, silnik Zetor 2-cylindrowy, seria 25
Zalety produktu (charakterystyka) – odporność na wibracje i obciążenia cieplne – stabilne działanie obwodu podgrzewania wstępnego – zgodność wymiarowa i elektryczna z oryginałem – wygodna, pewna obsługa dźwignią – prosty i szybki montaż
Porada serwisowa Przed montażem sprawdź stan instalacji oraz przewodu doprowadzającego zasilanie świecy. Po wymianie upewnij się, że włącznik wraca do pozycji wyjściowej i nie pozostaje w stanie podgrzewania zbyt długo, aby uniknąć przegrzania świecy.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – brak reakcji świecy płomieniowej po włączeniu – luźna lub zacinająca się dźwignia – iskrzenie na stykach – niestabilna praca układu podgrzewania
Skutki zaniedbania wymiany – utrudniony lub niemożliwy rozruch zimnego silnika – ryzyko uszkodzenia świecy płomieniowej – przeciążenie instalacji elektrycznej – zwiększone zużycie akumulatora przy próbach uruchamiania