Wśród marek z naszej oferty nie mogło zabraknąć produktów czeskich producentów.
Marka PRODUKT CZESKI oznacza produkty wytworzone wyłącznie przez czeskich producentów.
Ogromne produkcyjne tradycje współpracy polsko-czeskiej wytworzyły w Czechach całkiem sporą ilość rodzimych producentów, którzy wciąż produkują rolnicze części zamienne.
Zarówno czeski ZETOR, jak i ciągniki serii URI i URII, których odpowiednikiem były ciągniki ciężkie ZM URSUS, rozpoczęły ogromną tradycję produkcyjną w Czechach i Polsce.
Marką PRODUKT CZESKI chcemy wskazywać właśnie na produkty naszego południowego sąsiada.
Opis produktu
Opis produktu
Opis produktu Przełącznik przedniego napędu stosowany w ciągnikach Zetor Proxima, Forterra oraz serii 3321–7341. Odpowiada za załączanie i wyłączanie napędu osi przedniej, zapewniając właściwą trakcję w trudnych warunkach polowych. Oryginalny moduł HLF gwarantuje trwałość i pełną zgodność z układem elektrycznym.
Specyfikacja techniczna – Typ elementu: przełącznik elektryczny przedniego napędu – Funkcja: załączanie i rozłączanie napędu osi przedniej – Napięcie: 12V – Natężenie robocze: 16A – Montaż: panel sterowania kabiny (zatrzask) – Konstrukcja: obudowa odporna na temperaturę i drgania – Producent: HLF Czech Republic
Zalety produktu (charakterystyka) – pełna kompatybilność z fabryczną instalacją – wysoka trwałość dzięki oryginalnej konstrukcji HLF – precyzyjne działanie przełączania napędu – odporność na kurz, wilgoć i drgania – szybki montaż bez przeróbek
Porada serwisowa Przed montażem sprawdź stan kostki podłączeniowej i instalacji prowadzącej do elektrozaworu przedniego napędu. Luźne styki mogą powodować niepełne załączanie napędu. Po montażu przetestuj przełącznik na postoju i pod obciążeniem.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – brak reakcji na przełączanie – samoczynne rozłączanie napędu – migotanie kontrolki napędu – spadek siły uciągu podczas pracy
Skutki zaniedbania wymiany – brak możliwości załączenia przedniego napędu – utrudniona praca na miękkim podłożu – zwiększone zużycie opon tylnej osi – ryzyko utknięcia maszyny w terenie