Wśród marek z naszej oferty nie mogło zabraknąć produktów czeskich producentów.
Marka PRODUKT CZESKI oznacza produkty wytworzone wyłącznie przez czeskich producentów.
Ogromne produkcyjne tradycje współpracy polsko-czeskiej wytworzyły w Czechach całkiem sporą ilość rodzimych producentów, którzy wciąż produkują rolnicze części zamienne.
Zarówno czeski ZETOR, jak i ciągniki serii URI i URII, których odpowiednikiem były ciągniki ciężkie ZM URSUS, rozpoczęły ogromną tradycję produkcyjną w Czechach i Polsce.
Marką PRODUKT CZESKI chcemy wskazywać właśnie na produkty naszego południowego sąsiada.
Opis produktu
Opis produktu
Opis produktu Regulator świec żarowych 12V stosowany w układzie podgrzewania układu dolotowego silnika ciągników Zetor Forterra. Odpowiada za kontrolę czasu i intensywności grzania świec żarowych podczas rozruchu, szczególnie w niskich temperaturach. Moduł zapewnia stabilne działanie układu i ochronę świec przed przegrzaniem.
Specyfikacja techniczna – Napięcie robocze: 12V – Funkcja: sterowanie świecami żarowymi – Typ modułu: elektroniczny regulator AEV – Złącza: kostka 4-pin + dwa przyłącza śrubowe – Montaż: panel instalacji elektrycznej kabiny – Przeznaczenie: sterowanie czasem i natężeniem podgrzewania
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Zetor z silnikami Zetor 4 cylindry – Forterra (modele produkowane do 2012 roku)
Zalety produktu – stabilna i precyzyjna praca układu podgrzewania – zabezpieczenie świec żarowych przed przeciążeniem – trwała konstrukcja odporna na temperaturę i wibracje – pełna zgodność z instalacją Zetor Forterra – szybki montaż plug-and-play
Porada serwisowa Przed montażem sprawdź stan masy oraz napięcie akumulatora — słabe zasilanie może powodować błędne działanie regulatora. Upewnij się, że świeca płomieniowa lub świeca żarowa ma właściwą rezystancję roboczą.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – brak podgrzewania świec podczas rozruchu – zbyt długie lub zbyt krótkie grzanie – trudny rozruch zimnego silnika – okresowe miganie kontrolki podgrzewania
Skutki zaniedbania wymiany – znaczne utrudnienie rozruchu w niskich temperaturach – ryzyko przepalenia świec żarowych – większe zużycie akumulatora i rozrusznika – możliwość całkowitej awarii układu podgrzewania