ZETOR to marka firmy Zetor Tractors a.s. – czeskiego producenta ciągników rolniczych, członka słowackiego HTC holding.
Zetor Tractors a.s. jest właścicielem czeskich firm: ZETOR KOVÁRNA, s.r.o., Zetor Havlíčkův Brod, a.s., oraz zagranicznych: Zetor Deutschland GmbH, Zetor Tractors Ireland Limited, Zetor UK Limited, ZETOR FRANCE Sarl, Zetor Polska Sp.z o.o., Zetor North America Inc., ZETOR Slovensko, s.r.o.
Pod marką ZETOR prezentowane są produkty oryginalne firmy ZETOR dystrybuowane przez jej przedstawicielstwo w Polsce tj. ZETOR Polska zlokalizowane w Kaliszu w województwie wielkopolskim.
Opis produktu
Opis produktu
Opis produktu Pływak poziomu paliwa o długości L-480mm stosowany w ciągnikach Zetor Proxima i Forterra. Odpowiada za precyzyjny pomiar ilości paliwa w zbiorniku oraz przekazywanie sygnału do wskaźnika w kabinie. Konstrukcja oparta na prowadnicach metalowych zapewnia stabilną pracę i odporność na drgania.
Specyfikacja techniczna – Typ elementu: czujnik poziomu paliwa (pływak) – Długość: L-480mm – Montaż: górna część zbiornika paliwa, przykręcany kołnierzem – Zasilanie/odczyt: analogowy sygnał rezystancyjny – Wyposażenie: uszczelka kołnierza + komplet śrub – Konstrukcja: prowadnice stalowe, pływak odporny na paliwo – Funkcja: pomiar poziomu paliwa i przekazywanie odczytu do wskaźnika
Zalety produktu (charakterystyka) – precyzyjny i stabilny odczyt poziomu paliwa – odporność na drgania i zanieczyszczenia paliwa – pełna zgodność wymiarowa z oryginalnym mocowaniem – solidna konstrukcja prowadnic stalowych – łatwy montaż dzięki dołączonej uszczelce i śrubom
Porada serwisowa Przed montażem dokładnie oczyść kołnierz zbiornika paliwa oraz sprawdź drożność przewodów odpowietrzających. Po zamocowaniu sprawdź szczelność połączenia. Wskazane jest odpowietrzenie układu paliwowego po wymianie pływaka.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – brak wskazania poziomu paliwa – nieprawidłowe skoki wskazówki na zegarze – zawieszanie się pływaka w połowie skali – wycieki paliwa wokół kołnierza
Skutki zaniedbania wymiany – ryzyko nagłego braku paliwa podczas pracy – niemożność oceny realnego zużycia paliwa – możliwość zapowietrzenia układu paliwowego – zwiększone ryzyko przestoju i awarii w terenie