Wśród marek z naszej oferty nie mogło zabraknąć produktów czeskich producentów.
Marka PRODUKT CZESKI oznacza produkty wytworzone wyłącznie przez czeskich producentów.
Ogromne produkcyjne tradycje współpracy polsko-czeskiej wytworzyły w Czechach całkiem sporą ilość rodzimych producentów, którzy wciąż produkują rolnicze części zamienne.
Zarówno czeski ZETOR, jak i ciągniki serii URI i URII, których odpowiednikiem były ciągniki ciężkie ZM URSUS, rozpoczęły ogromną tradycję produkcyjną w Czechach i Polsce.
Marką PRODUKT CZESKI chcemy wskazywać właśnie na produkty naszego południowego sąsiada.
Opis produktu
Opis produktu
Opis produktu Pływak poziomu paliwa o długości L-480 mm stosowany w zbiornikach paliwa ciągników Zetor. Odpowiada za dokładny pomiar poziomu paliwa i przesyłanie sygnału do wskaźnika na pulpicie. Wykonany z odpornej stali i tworzywa, zapewnia precyzyjną pracę w warunkach polowych.
Specyfikacja techniczna – Długość całkowita: 480 mm – Funkcja: pomiar poziomu paliwa – Montaż: w górnej części zbiornika paliwa – Konstrukcja: ramię pomiarowe ze zintegrowanym czujnikiem – Materiał: stal i tworzywo paliwoodporne
Numery katalogowe (zamienniki): 934649
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Zetor z silnikami Zetor 3 i 4 cylindry – Proxima GP – Proxima Plus – Proxima CL – Proxima Power – Proxima HS 80, 90, 100, 110, 120 – Forterra (zbieżne zastosowanie z Proximą – potwierdzone kompatybilnością OEM)
Zalety produktu – precyzyjny odczyt poziomu paliwa – odporność na paliwo i zmienne temperatury – trwałość ramienia i czujnika – pełna zgodność z instalacją Zetor – szybki i prosty montaż
Porada serwisowa Przy montażu zawsze oczyść powierzchnię gniazda w zbiorniku, aby zapewnić szczelność. Sprawdź stan uszczelki — zużyta może powodować zapach paliwa w kabinie. Podłącz przewód zgodnie z biegunowością, aby uniknąć błędnych wskazań.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – nieprawidłowy odczyt poziomu paliwa – skoki wskazówki lub brak reakcji wskaźnika – częsty zapach paliwa (nieszczelność górnego montażu) – przerwy w działaniu podczas jazdy po nierównościach
Skutki zaniedbania wymiany – ryzyko nagłego braku paliwa podczas pracy – błędne planowanie tankowania – możliwość zapowietrzenia układu – zwiększone ryzyko unieruchomienia ciągnika w terenie