• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 1.037kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-184
  • Nr handlowy: 50004110
  • Kod EAN: 5906872014990
  • Drukuj
238,00 zł 193,50 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

SKROPOL a właściwie Spółdzielczy Zakład Usług Technicznych SKROPOL w Siennicy to polski producent części do ciągników i maszyn rolniczych zlokalizowany w miejscowości Siennica w województwie mazowieckim (30 km od Warszawy).

Firma SKROPOL funkcjonuje od 1980 roku a produkuje takie części jak pompy wodne oraz koła zębate, wałki uzębione i przekładnie do ciągników, kombajnów i samochodów.
Opis produktu

Opis produktu

Koło zębate napędu pompy wtryskowej Z-48 stalowe do Ursus C-330/C-330M, zapewniające prawidłową synchronizację rozrządu i stabilny napęd pompy wtryskowej w silniku S-312C, montowane w przedniej części silnika

Opis produktu
Koło pompy wtryskowej Z-48 odpowiada za precyzyjne przeniesienie napędu z rozrządu na pompę wtryskową, gwarantując właściwy moment wtrysku paliwa w silniku Ursus C-330/C-330M. Element wykonany jest ze stali hartowanej, co zapewnia wysoką trwałość i odporność na obciążenia podczas pracy. Montowane w przedniej części silnika, stabilizuje pracę układu paliwowego i wpływa na równomierne działanie jednostki napędowej.

Specyfikacja techniczna
– Typ: koło zębate napędu pompy wtryskowej
– Liczba zębów: Z-48
– Materiał: stal hartowana
– Przeznaczenie: napęd pompy wtryskowej
– Montaż: przednia część silnika, współpraca z kołem rozrządu

Numery katalogowe :
50004110

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– wysoka odporność na zużycie dzięki hartowanej stali
– precyzyjne uzębienie gwarantujące stabilny napęd pompy
– idealne dopasowanie do C-330/C-330M bez konieczności przeróbek
– długi okres eksploatacji w warunkach dużych obciążeń
– pewna współpraca z kołem rozrządu

Porada serwisowa
Przed montażem sprawdzić stan klina i gniazda mocowania, a po instalacji ustawić rozrząd według oznaczeń fabrycznych. Zaleca się także kontrolę współpracujących kół zębatych, aby uniknąć nierównomiernego zazębiania i hałasów.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– metaliczne stuki w okolicy rozrządu
– trudności z rozruchem i nierówna praca silnika
– spadek mocy wynikający z rozjechania faz wtrysku
– widoczne wykruszenia lub zużycie zębów koła

Skutki zaniedbania wymiany
– uszkodzenie pompy wtryskowej wskutek niewłaściwego napędu
– ryzyko przestawienia rozrządu i poważnej awarii silnika
– zwiększone spalanie i spadek efektywności pracy
– możliwość unieruchomienia ciągnika podczas pracy polowej

Dane techniczne

Dane techniczne

Producent: Skropol
POLECANE