• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.059kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-107
  • Nr handlowy: 50000250, PL272937
  • Kod EAN: 5906872014464
  • Drukuj
12,00 zł 9,76 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Kranik spustowy chłodnicy wody stary typ stosowany w ciągnikach Ursus C-330 i C-328, montowany w dolnej części chłodnicy lub bloku silnika. Umożliwia szybkie i kontrolowane spuszczanie płynu chłodniczego podczas serwisu lub zimowania maszyny. Wykonany z trwałego mosiądzu, odporny na korozję i wielokrotne cykle otwierania.

Specyfikacja techniczna
- Typ: kranik spustowy chłodnicy, stary typ
- Materiał: mosiądz
- Zastosowanie: układ chłodzenia silnika
- Montaż: w chłodnicy lub korpusie silnika
- Zawór: precyzyjny, ręczny

Numery katalogowe (zamienniki):
(zamienniki): 5002/01, 5002/02, 4202/02

Zastosowanie, pasuje do
- Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
- Ursus C-328 z silnikiem S-312, 2 cylindry
+ Zalety produktu
- wysoka odporność na korozję dzięki konstrukcji mosiężnej
- szczelny, precyzyjny zawór zapewniający pełną kontrolę spuszczania płynu
- łatwy montaż w miejsce fabrycznego kranika
- długa żywotność i odporność na uszkodzenia mechaniczne
- kompatybilność 1:1 ze starym typem montażowym

Porada serwisowa
Przed odkręceniem kranika zaleca się obniżyć ciśnienie w układzie poprzez lekkie odkręcenie korka chłodnicy. Po całkowitym spuszczeniu płynu przepłucz układ czystą wodą, aby usunąć osady. Kranik dokręcaj ręcznie z wyczuciem, aby nie uszkodzić gwintu.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
- wycieki płynu pod kranikiem
- trudności z obracaniem zaworu
- zapowietrzanie układu chłodzenia
- korozja i nieszczelności powodujące utratę płynu

Skutki zaniedbania wymiany
- ryzyko przegrzania silnika z powodu ubytku płynu
- korozja wnętrza chłodnicy i bloku
- możliwość zatarcia silnika przy niskim poziomie chłodziwa
- awaria układu chłodzenia i kosztowny remont podzespołów

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE