MAGNETO POWER jest marką znaną wśród producentów alternatorów i rozruszników do pojazdów rolniczych i samochodów osobowych.
Firma, powstała na początku lat 90-tych XX wieku posiadając wówczas zakład produkcyjny ok. 1000 m2 i dysponując zdolnością produkcyjną rzędu 70 tys. sztuk, w ciągu kolejnych dwóch dekad zwiększyła swoją powierzchnię do 35 tys. m2 i rozszerzyła swoją produkcję roczną do ponad 450 tys. sztuk.
Powstałe nowoczesne centrum badawczo-rozwojowe, pozwoliło błyskotliwie się rozwijać na przestrzeni ostatnich lat podążając za potrzebami rynków motoryzacyjnych, tak by zaoferować już ponad 300 rodzajów wysokiej jakości rozruszników i alternatorów.
MAGNETO POWER w Europie znana jest głównie w Europie Centralnej i Wschodniej a także w Rosji.
Opis produktu
Opis produktu
Koło pasowe alternatora stalowe jednorzędowe Q-80 mm z rowkiem klinowym 13x10 mm do ciągnika Ursus C-360, mocowane na wałku wirnika alternatora MAGNETO Power EX260220EX, zapewniające napęd paska klinowego w układzie ładowania
Opis produktu Koło pasowe alternatora przenosi napęd z paska klinowego na wirnik alternatora, umożliwiając jego pracę i wytwarzanie energii elektrycznej. Wykonane z hartowanej stali, precyzyjnie wyważone i zabezpieczone powłoką antykorozyjną. Przeznaczone do alternatorów MAGNETO Power montowanych w ciągnikach Ursus serii C, zapewnia cichą i stabilną pracę napędu.
Specyfikacja techniczna – Średnica zewnętrzna: Q-92 mm – Szerokość całkowita: 25 mm – Typ rowka: 13x10 mm – Średnica otworu montażowego: Q-17 mm – Mocowanie: wpust klinowy + nakrętka M10x1,25 – Liczba rowków: 1 – Materiał: stal konstrukcyjna, malowana proszkowo – Kompatybilny alternator: MAGNETO Power EX260220EX
Numery katalogowe (zamienniki): CB24-401, EX260220EX, MAGNETO Power 260220, TR-ALT9620 (zamienniki)
Zastosowanie, pasuje do – ciągniki Ursus C-360 z silnikiem S-4003, 4 cylindry – Ursus C-355, C-4011 – Pronar 82A, 82SA z alternatorem MAGNETO Power po adaptacji – Belarus MTZ-80/82 po konwersji alternatora na 14V typu MAGNETO
Zalety produktu (charakterystyka) – Trwała konstrukcja odporna na zużycie i korozję – Precyzyjne wyważenie zapewnia cichą pracę – Pełna zgodność wymiarowa z oryginalnym kołem pasowym C-360 – Stabilne przenoszenie napędu i brak poślizgu paska – Wysoka odporność na zmiany temperatury i drgania
Porada serwisowa Przed montażem należy oczyścić wałek alternatora i sprawdzić stan wpustu klinowego. Nakrętkę mocującą należy dokręcić momentem 40–45 Nm. Po założeniu paska klinowego sprawdzić jego napięcie i współosiowość kół pasowych. Nie należy stosować smaru ani oleju na powierzchniach roboczych paska.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – Poślizg paska i pisk przy rozruchu – Wibracje podczas pracy alternatora – Nierównomierne ładowanie akumulatora – Deformacja lub pęknięcie obrzeża koła